ПРАВО НА РЕКЛАМАЦИИ.

Транспортните разходи за връщане или замяна на артикули са за сметка на клиента.

Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия, потребителят има право на рекламация при:

Констатирани липси; (Куриерските услуги са за наша сметка)

Дефекти на стоката; (Куриерските услуги са за наша сметка в двете посоки)

Несъответствие с обявения размер; В описанието на всеки продукт има таблица с размери, който са взети от дрехите (Куриерските услуги са за ваша сметка в двете посоки)

Рекламацията се предявява до 14 (Четиринадесет) дни след закупуването на артикулите.

Рекламация се предявява само с касова бележка, или разписка за паричен превод, издадена от куриера

При предявяване на рекламация потребителят може да претендира за:

Възстановяване на заплатената сума - Върнете пратка с наложен платеж (Да има опция преглед)

Заменяне на артикула с нов (при дефект)

Ремонт на артикула (при дефект)

В срок от 14 дни след получаване на стоката, клиентът има право да я върне или замени, като са спазени следните условия:

Запазен добър търговски вид (стоката не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена).

Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба.

Запазена оригинална опаковка, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.

При Замяна върнете Артикулите (Куриерските услуги са за ваша сметка в двете посоки)

в офис на Еконт Пловдив Скобелева майка

или офис на Спиди жк Тракия бл 1 офис 276

Получател Ем Фешън бг ЕООД

тел. 0897845416.